Jednoduché, robustní a spolehlivé

Brzdové motory s kuželovým rotorem

Rozběh a zastavení s maximálním výkonem.

Jednoduchý, robustní a spolehlivý - to jsou charakteristiky našich brzdových motorů s kuželovým rotorem KB. Díky jejich jedinečnému brzdovému principu jsou separátní ovládání a další spínací prvky zbytečné. Je to umožněno mechanickým spojením brzdy a rotoru. Výsledkem je:

  • Velmi vysoký brzdový výkon
  • Vhodný při extrémně vysoké četnosti spínání
  • Motory s přepínáním pólů se dvěma rychlostmi otáček
  • Pohony pro použití start/stop a pro pojezdy připojené přímo k síti
  • Odolné vůči krátkodobému přetížení
  • Motory KB připojitelné k převodovce pomocí spojky

Váš kontakt

Demag contact

Jeřáby Demag

Bienerova 1536
274 81 Slaný
Česká republika

Telefon:
+420 312 514 111
Fax:
+420 312 514 101

Další informace

Výhody na první pohled

Výkonný motor

  • Výkon motoru do 55 kW (při 40 % ED)
  • Počty pólů: 2, 4, 6, 8
  • Motory s přepínáním pólů se dvěma rychlostmi otáček
  • KBA pro pohony start/stop
  • KBF pro pohony připojené přímo k síti

Extrémně robustní brzda

  • Nejsou nutné žádné další spínací prvky
  • Není zapotřebí další ovládání
  • Vysoká životnost brzdového obložení díky efektivnímu odvodu tepla při brzdění (přes velkoplošný kryt motoru)
  • Malá konstrukční délka a dobrý odvod tepla (brzdový kotouč je současně ventilátorem motoru)
  • Brzdové kotouče ve dvojím provedení - lehké pro motory KBA, těžké a se zvýšeným momentem setrvačnosti pro motory KBF
  • Extrémně vysoká frekvence spínání
  • Odolné vůči krátkodobému přetížení

Komfortní konfigurace online pomocí nástroje Demag Drive Designer

  • Zobrazení technických dat
  • Konstrukční podpora pomocí geometrie 2D a 3D ve všech běžných datových formátech
  • Zpracování schémat elektrického zapojení

Kombinace motoru a převodovky

Připojení pomocí spojky

Kombinace převodovky a motoru se spojkovými konci hřídelů Demag (motory s válcovým rotorem Z nebo brzdové motory s kuželovým rotorem Demag KB) nad vloženou přírubou a spojkou s válečkovou hvězdou

Kupplungsanbau

Technické údaje

Pro výkony do 55 kW: 4-pólové motory KBA

 Označení  Výkon [kW]
40% CDF
Brzdný moment
[Nm]
KBA 71 A4  0.48 6.7
KBA 71 B4  0.72  8.7
KBA 80 A4  1.05  14.5
KBA 80 B4  1.3  17.5
KBA 90 A4  1.65  23
KBA 90 B4  2.0  29
KBA 100 A4  2.4  38
KBA 100 B4  3  48
KBA 112 B4 A  3.6  56
KBA 112 B4  4.5  68
KBA 125 B4 A  6  82
KBA 125 B4  7.4  94
KBA 140 B4 A  9.6  130
KBA 140 B4  11.5  166
KBA 160 B4  20  215
KBA 180 A4  30  335
KBA 200 B4  40  430
KBA 225 B4  55  610
Konusläuferbremsmotoren - Technische Daten

Pojezdy napájené ze sítě: 8/2pólové motory KBF

Označení Výkon [kW]
ED 40/40 %
Brzdný moment
[Nm]
KBF 71 A 8/2 0.04/0.2 1.4
KBF 71 B 8/2 0.06/0.3 1.6
KBF 80 A 8/2 0.13/0.5 3.2
KBF 90 A 8/2 0.2/0.8 5.2
KBF 100 A 8/2 0.26/1.2 7.0
KBF 112 A 8/2 0.42/1.9 11.8
KBF 125 A 8/2 0.65/2.9 17
KBF 140 A 8/2 1.1/4.5 24.3

 

Volitelné příslušenství

Motory

Volitelné možnosti Motor s válcovým rotorem
Z
Brzdový motor s kuželovým rotorem
KB
Ochrana vinutí
PTC termistory
Teplotní čidla
Otočný snímač
Vestavný vysílač impulzů
Přídavný vysílač impulzů
Integrovaný přídavný vysílač impulzů  
Elektrický konektor
Zvýšený stupeň krytí
Ohřev v klidovém stavu
Topný pás
Přes vinutí motoru  
Přídavný ventilátor s vlastním pohonem
Vestavný ventilátor s vlastním pohonem  
Přídavný ventilátor s vlastním pohonem
Těžký ventilátor  
Těžký brzdový kotouč  
Ochranná stříška/kotouč

Brzdy

Volitelné možnosti

Motor s válcovým rotorem
Z

Brzdový motor s kuželovým rotorem
KB
Ruční odbrzdění
Kontrola funkce brzdy  
Kontrola seřízení brzdy  
Utěsnění / zvýšený stupeň krytí  
Různé ovládací prvky  
Uzavřený prostor brzdy  
Obložení nouzové brzdy  

 

Ke stažení