Servis

Pohotovost na telefonu - servisní smlouva


Pohotovost na telefonu - servisní smlouva

Pomoc 24 hod denně při uzavření servisní smlouvy a služby telefonní pohotovost.

Pro maximální provozuschopnost zařízení jsme v pohotovosti na zavolání. 

Provozuschopnost Vašich jeřábových zařízení má klíčový význam pro Vaši společnost, proto je klíčový případný náhlý výpadek co nejrychleji ukončit a aktivovat okamžitou pomoc.

Trvale v provozu

Pohotovost na telefonu

Každý týden, každý den, 24 hodin denně je Vám k dispozici náš servis. Kdykoliv je Vám k dispozici ve Vašem provozu v reakčních dobách, které si domluvíte. Samozřejmě patří ke každé pohotovostní službě také telefonická podpora. Podpora po telefonu zahrnuje přesnou analýzu a spolehlivé pokyny po telefonu až po dálkovou diagnózu prostřednictvím vzdáleného připojení.

 

Balíček servisních služeb na míru

Vyberte službu z různých servisních balíčků, která bude odpovídat na míru Vašemu zařízení. Zajistíte si tak spolehlivou pomoc pro optimální péči o Vaše zařízení.

Další výhody:

  • Nahrazení nebo podpora vlastního firemního týmu údržby
  • Individuálně nastavené výkony
  • Cenové tarify v závislosti na zařízení

 

Kontaktní osoba

Demag servisní středisko
Terex Material Handling, s.r.o. 
Bienerova 1536
274 81 Slaný
Česká republika
 
 

Telefon: +420 312 514 111
Fax: +420 312 514 111
E-mail: Korespondenční adresa


 

 

© Konecranes and Demag s.r.o.